Muzikinė terapija fleitos garsuose

muzikine terapija fleitos garsai

Fleitos yra muzikos instrumentas apie kurį mes žinome ganėtinai mažai. Šiuo instrumentu galima ne tik groti, bet ir patirti muzikinę kelionę, kuri padeda įsigilinti į savo vidinį pasaulį. Toks reiškinys vadinasi muzikinė terapija, kuri padeda įveikti problemas tiems, kurie turi psichologinių traumų, nuolat patiria stresą bei nuovargį. Taip pat tinka ir tiems, kurie mėgsta klausytis užburiančių garsų.

Plačiau apie garsų terapiją

Garsai yra vienas iš jausmų, kuris yra žmogaus pasąmonėje. Net jeigu aplinkuje negirdime jokių garsų, balsas esantis galvoje nesukuria amžinos tylos. Deja, galvoje esantis balsas ne visada būna teigiamai nusiteikęs, todėl gali mums kelti neigiamas emocijas. Tam, kad tą galvos balsą nuraminti ir suteikti harmonijos, pasitelkiama garsų terapija. Tiesa, mes kiekvienas turime mėgstamas dainas ar atlikėjus, kurių skleidžiamas garsas (žodžiai) mums teikia teigiamas emocijas. Tačiau efektyviai ir naudingai garsų terapijai reikėtų pasinaudoti šiek tiek kitais garsais – labiau žemiškais, tačiau tuo pat metu ir paslaptingus. Tam puikiai tinka fleitos garsai. Jie yra praturtinti dvasiniais garsais, kurie nejučiom atpalaiduoja žmogaus kūną bei mintis.

Garsinės terapijos vyksta pas specialistus, tačiau jas galite išbandyti ir namuose. Rytinė ar vakarinė meditacija su fleitos garsais – puikiai padės pradėti ar užbaigti dieną.

Kokia garsų terapijos nauda?

Jeigu nedrįstate, tačiau norite pradėti garsų terapijos kursą, tuomet, kad jus padrąsintų, turite žinoti, kokią naudą tai atneša:

  • fleitos garsai skatina gyvybingumą 
  • atsipalaidavimas nuo rūpesčių
  • streso ir nuovargio pašalinimas
  • padidina koncentraciją, dėmesio išlaikymą
  • pašalina nemigą
  • palaiko balansą
  • klausos pagerėjimas
  • geresni tarpusavio santykiai
  • harmonija

 

Garse kiekvienas gali atrasti save. Jums gali kilti įvairiausi jausmai bei mintys. Svarbu atrasti tą fleitos melodiją (as), kuri suteiktų visišką atsipalaidavimą ir savo minčių nukreipimą visiškai į priešingą pusę: leiskite melodijai įsiskverbti jums į mintis. 

Jeigu nepavyksta atsipalaiduoti?

Jei garso terapijos metu nepavyksta atsipalaiduoti, nukreipti mintis ar pamiršti rūpesčius, tai ir nespauskite savęs. Geri dalykai ateina po truputį, todėl jeigu reguliariai užsiimsite garsų terapija – galų gale pavyks. Visa tai yra darbas su savimi, o ši darbovietė yra pati svarbiausia. Galbūt jums pradžioje gali būti sunku prie jos priprasti ar susidraugauti, tačiau su dideliu noru ir pastangomis jums pavyks.

Garsinės terapijos metu labai svarbus kvėpavimas. Netaisyklingas oro įkvėpimas ir iškvėpimas gali trikdyti minčių nukreipimui. Tam, kad išmokti kvėpuoti terapijos metu, turite išsirinkti jums labiausiai raminanti fleitos kūrinį. Kai jį susirandate, atsisėskite sau patogioje vietoje bei užsimerkite. Tuomet stenkitės prisiderinti prie garso ir įsivaizduoti savęs buvimą jame. Kai pavyks tai padaryti, tuomet giliai įkvėpkite ir iškvėpkite. Šį reiškinį kartokite tiek kartų, kol galiausiai pajusite, jog nebegirdite, kas yra aplinkui. Turite girdėti tik fleitos garsus. Pasibaigus terapijai, pasidarykite trumpą mankštą, kad sėdėjimo metu sustangrė raumenys atsipalaiduotų.