Sąnarių priežiūros taisyklės

maisto papildai sanariams

Tinkama sąnarių priežiūra gali užtikrinti ne tik kur kas geresnę savijautą ir tuo pačiu padėti išvengti skausmų, tačiau ir judėti aktyviau. O to reikia ne tik sportininkams, tačiau ir kiekvienam ir mūsų, kuriems maisto papildai sąnariams turėtų būti kasdieninis pasirinkimas.

Dažniausiai apie sąnarių ligas signalizuoja dirginimas, skausmai, tačiau kai kurie žmonės teigia, kad ir judėjimas tapo sudėtingesnis. Dažniausiai skausmas aktyvesnis po fizinio aktyvumo, tad sportininkams specialūs papildai yra būtinybė.

Kaip sumažinti sąnarių skausmus?

Pirmiausia, į Jūsų kasdieninę mitybą turi būti įtraukti papildai, kurie gali padėti sumažinti bet kokius galimus skausmus. Maisto papildai sąnariams dažniausiai klasifikuojami į tuos, kurie skirti sportininkams, ir tuos, kurie nėra skirti fiziškai aktyviems. Tiesiog priklausomai nuo judėjimo dažnumo – reikia rasti ir tinkamus papildus.

Jeigu skausmas kankina šiuo metu – siūlome sąnarius šildyti. Tikėtina, kad skausmas bus nebe toks didelis. Taip pat malšinti galima ir vaistais, tačiau atsiminkite, kad reikia nuolatos skirti dėmesio, o ne tik tada, kai jie „serga“.

Ar su skaudančiu sąnariu galima sportuoti?

Mankšta – visada geras pasirinkimas, tačiau reikalingas saikingumas. Tuomet, kai sąnarius labai skauda – tikrai nereikia užsiimti įprasta treniruote, kadangi juos gali pradėti skaudėti dar labiau. Tačiau mankštinimas – būtinas. Geriausia tai daryti pamažu ir su specialisto pagalba.

Sąnarių ruošimas žiemai

Kaip jau minėjome – sąnariai kur kas geriau jaučiasi šiltuoju metų laiku, tad daugelis žmonių skundžiasi, kad atėjus žiemai – skausmas tapo kur kas aktyvesnis. Tuomet pasikartosime, kad būtini maisto papildai sąnariams, taip pat ir specialios kompresinės kojinės, kurios šildo ir tuo pačiu teigiamai veikia sąnarius.

Mityba ir sąnariai

Ar teko girdėti, kad mityba taip pat gali daryti įtaką Jūsų sąnariams? Tikrai gali ir tikrai daro, tad tinkamai pasirinktas maistas, kaip ir papildai – būtini. Siūlome vengti riebaus maisto, kuris didina apkrovas, augina riebalinę masę, tad žmogui būna sunkiau judėti. Taip pat vartokite tokius maisto produktus, kuriuose yra gausu mineralinių medžiagų, vitaminų.